Home   >  About Us   >  Newsroom   >  Latest News   >  Announcement
February 09, 2018

(English Version)

Declaration of G&G Unauthorized Distributors in Argentina

Ninestar Image Tech Limited (“Ninestar”) is a company that specializes in providing professional printing solutions for global users. It focuses on global sales of G&G brand’s toner cartridges, ink cartridges and ribbons.

Our recent market discovery founded that there are G&G products which are not provided by Ninestar being sold in Argentina. In order to avoid misunderstanding and protect the interests of consumers, we hereby solemnly state as follows:

1.    For now, Ninestar has no authorized distributors or agents selling G&G brand products in Argentina. No G&G brand products are provided to any local distributors or agents in Argentina by Ninestar.

2.    Products purchased from unauthorized sources cannot be guaranteed to be genuine.

3.    For more information of G&G products and Ninestar Image Tech Limited, please visit http://www.ggimage.com.

Ninestar Image Tech Limited
9th Feb 2018

(Spanish Version)

Declaración de la marca G&G de Distribuidores No Autorizados en Argentina

Ninestar Image Tech Limited es una compañía que se especializa en ofrecer soluciones profesionalesde impresión para usuarios globales. Y se enfoca en las ventas globales de cartuchos de tóner, de inyección de tinta y cintas marca G&G.

Durante un reciente descubrimiento del mercado en Argentina, encontramos que los productos de marca G&G NO son fabricados por Ninestar Image Tech Limited. En orden de evitar malos entendidos y proteger los intereses de los consumidores de la marca G&G, por medio de la presente emitimos la siguiente declaración:

1.   Hasta ahora, Ninestar Image Tech Limited no ha autorizado o delegado la marca G&G a ningún agente o distribuidor en el mercado de Argentina, Tampoco hemos provisto a ningún distribuidor local o agente de revender los productos de marca G&G.

2.   Los productos comprados de fuentes no autorizados no pueden ser cubiertos por las garantías G&G, el soporte al cliente y otros servicios de valor agregado.

3.   Para mayor información sobre los productos de marca G&G y Ninestar Image Tech Limited, por favor visite  http://www.ggimage.com

Ninestar Image Tech Limited
9th Feb 2018